سعید سمیعی saaid.samiei
وبلاگی شامل : مقالات مهندسی عمران - ادبیات - جغرافیا- مسائل تاریخی و اجتماعی
قهرمان ادب و اخلاق ورزش ایران بدرود حیات گفت

بنام خداوند جان آفرین            حکیم سخن در زبان آفرین

بنام خداوند جان و خرد             کزین برتر اندیشه برنگذرد
سلام بر همه مهربانان
قهرمان ادب و اخلاق ورزش ایران بدرود حیات گفت
 
 
 
ناصر حجازی دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران و تیم استقلال ساعت 10:55 دقیقه صبح امروز دوشنبه به دلیل بیماری سرطان ریه در بیمارستان کسری تهران درگذشت. اسطوره ای كه اعتبارش را از مردم گرفت و تا آخرین روزهای عمر فراموش نكرد، محبوبیتش را مدیون چه كسانی است.
ناصر حجازی از یك سال و نیم پیش با این بیماری مهلك دست و پنجه نرم می‌كرد و جمعه در حین تماشای بازی استقلال و پاس دوباره بیماری‌اش عود كرد و به بیمارستان منتقل شد. او امروز ظهر در سن 62 سالگی درگذشت.
در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن         من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود 
این ضایعه دردناک را به خانواده محترم  ، دوستان و آشنایان آن مرحوم و بعموم ورزشکاران و ورزش دوستان کشورم ایران و کلیه کسانی که قلب ایرانی در سینه شان می تپد ؛ تسلیت می گویم و برای آن مرحوم عالی ترین جایگاهها را در عالم علوی خواهانم .
سعد یا مرد نکو نام نمیرد هرگز                مرده آن است که نامش به نکویی نبرند
اینجانب از هوادران هیچ تیم خاصی نبوده ام ولی از زمانی که نوجوان بودم و مرحوم حجازی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بود ، احترام خاصی برای او قائل بودم . این احترام نه به خاطر ورزشکار مطرح بودن ایشان بود ، بلکه بخاطر شخصیت ذاتی و وقار و متانتی بود که همواره در شخصیت ایشان نمودار بود . همانطور که گفتم هیچ وقت هوادار هیچ تیم خاصی نبوده ام ولی تا یادم هست ، هیچ وقت ندیدم که در جراید از قول ایشان حرف بی ادبانه یا گستاخانه ای نقل شود . روحش شاد و یادش گرامی باد .
 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: سعید سمیعی ׀ تاریخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی ، وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی ، وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی، یَفْقَهُوا قَوْلِی. خدایا با نام و یاد تو و برای رضای تو ، در این وبلاگ سعی خواهم كرد تا در حد توانم از آنچه در قالب فكر و اندیشه و دانش فنی و .... به من عطا فرموده ای ، به دیگران انتقال دهم . بدون شك ادامه این راه جز با یاری تو میسر نخواهد بود


صفحات مخصوص

وبلاگ های دیگر

<-BlogCustomBlock>

طراح قالب : گروه کامپیوتر